top of page

בואו להכיר את המקומות הכי סודיים של מרכז העיר מדריד בחינם!


המקומות הכי סודיים של מרכז העיר מדריד הם אלה שנמצאים דווקא מתחת לאף של התושבים ושל התיירים. לא פלא שדווקא אלה שמחפשים את המקומות המיוחדים, עלולים לפספס אותם בקלות... זאת בגלל שהם חושבים שהם כבר ראו הכל, בעוד שהאמת היא כל כך רחוקה מכך. מרכז העיר של מדריד טומן הפתעות שמצליחות פעם אחר פעם להפתיע אפילו את ה"חתולות", הלא הן התושבות של מדריד מאז ומעולם. המזל הוא שאנחנו, לאחר חקירות ובעזרת המדריכים המקומיים של הסיורים החינמיים במדריד, הגענו לכולם. אוקיי, אולי רק לחשובים ביניהם.



המקומות הכי סודיים של מרכז העיר של מדריד נוגעים למגוון רחב של תחומי עניין

המקומות הסודיים של מרכז העיר מדריד נוגעים להמון תחומים. ישנן אנקדוטות היסטוריות, כמו המאפיות שקשורות בקשרי רומנים אסורים לבית המלוכה. יש אנקדוטות אחרות, הנוגעות בכלל לסמל של העיר מדריד, ומדברים על היחס המשתנה של החברה הספרדית כלפי נשים.

סיפורים אחרים שופכים אור על החלק המנהיגים השונים בבנייה, או בהריסה, של חלקי העיר השונים. והסודות האהובים עלינו בכלל קשורים לאוכל ולמתוקים. הרי מי לא אוהב לחוות דברים דרך חושי הטעם והריח...


הסיור החינמי שלנו במדריד הוא הדרך להיחשף לפני כולם לכל הסודות, עוד לפני שתתפנו לשאר הביקור שלכם בעיר

אז אתם בטח שואלים את עצמכם עכשיו: נו, מה הסודות הקסומים שאתה כל כך מרבה לדבר עליהם? העניין הוא, שאנחנו שומרים עליהם בקנאות. ולכן, כל מה שאנחנו יכולים לחשוף הוא, שההגעה לסיור החינמי במדריד בהחלט משתלמת.


המדריך המקומי שלנו לא מתכוון להתקמצן. הוא יחשוף בפניכם את כל מה שאנחנו יודעים. וזה כמובן גם אומר שתקבלו הצצות לא רק להיסטוריה של מדריד, אלא גם לעתיד שלכם בביקור.


תוכלו לקבל טיפים מצויינים לגבי המשך הביקור. מה לראות, איפה לאכול, ואילו דברים ממש לא כדאי לכם לפספס.

רוצים לגלות את כל הסודות המקומיים? הירשמו עוד היום לסיור החינמי במדריד הקלאסית. זה חינם! מבטיחים שלא תתאכזבו




bottom of page