top of page

למה סיור חינמי רגלי במדריד הוא הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר?


סיורים חינמיים רגליים הם כבר מזמן לא תופעה נדירה, וכמעט בכל עיר בעולם ניתן לקחת חלק בסיור חינמי אחד לפחות. אז מה הופך את מדריד לכל כך מיוחדת בעניין הזה?


מדריד היא עיר גדולה, גדולה מאוד. בעיר חיים כ-3 מיליון תושבים, כמעט כפול מהעיר השנייה בגודלה, ברצלונה. אבל, מרכז העיר הוא קטן באופן יחסי, וניתן להגיע בקלות יחסית ממקום למקום בהליכה רגלית קצרה.


כך למשל, ניתן לשוטט בין כל השכונות המרכזיות של העיר מבלי להיכנס אפילו פעם אחת למטרו של מדריד. אמנם תמיד יש שכונות נוספות שאפשר לגלות במרחקים יותר גדולים, אך ללא ספק מרכז העיר מדריד הוא יעד מספיק אטרקטיבי לתיירים, הן מקומיים והן בינלאומיים.


מדריד היא העיר עם מרחקי ההליכה האופטימליים לסיורים רגליים חינמיים

למדריד יש הרבה מה להציע למבקרים בה, הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אמנם אין לנו מגדל אייפל או קולוסיאום, מונומנטים שהופכים ערים פופולריות אחרות ברחבי העולם למגנט לתיירים. אולם אולי דווקא בגלל זה הסודות של מדריד יותר פיקנטיים.






הסיור הרגלי החינמי במדריד יכול להפגיש אתכם בדיוק עם הסודות האלה של מדריד

כאלה שאולי לא הייתם יכולים להגיע אליהם לבד. וכל זאת, בתשלום בתום הסיור המשקף את מידת ההנאה שלכם מהסיור – אתם מחליטים כמה לתת.


מה מייחד את הסיורים החינמיים הרגליים של קולון טורס? חורטת על דגלה את הקהילתיות, ומבטיחה לכם להרגיש הכי בבית שאפשר, גם

אם בחרתם להגיע לבד למדריד.

אנו נחבר אתכם עם מטיילים אחרים, והצוות שלנו כולל המדריכים המקצועיים ישמחו לעמוד לשירותכם עוד לפני שתגיעו ועד הביקור הבא שלכם בעיר.


אצלנו מקבלים לפני שנותנים, ובסיורים שלנו, גם הסיורים הרגליים החינמיים במדריד, תקבלו דברים שלא תקבלו בשום מקום אחר: בראש ובראשונה, הסודות הכמוסים והמרתקים ביותר של מדריד. וחוץ מזה, גם הפתעות של ממש שישאירו אתכם עם טעם טוב בפה.



רוצים לגלות עוד סודות מקומיים? הירשמו עוד היום לאחד מהסיורים החינמיים הכי טובים במדריד, ומובטח לכם להישאר עם טעם של עוד.






bottom of page