top of page

עונה החדשה של בית הנייר – אתם מוכנים להמשיך את ההרפתקה?


הסדרה המצליחה ביותר בספרדית של נטפליקס, "בית הנייר", יוצאת לדרך חדשה. האם זו תהיה ההרפתקה האחרונה של השודדים? האם הפרופסור יצליח להיחלץ גם הפעם מהמלכודות שהצליחו לטמון לו? והאם ניאלץ להיפרד מעוד דמויות אהובות?


על כל השאלות האלה, כמוכם, אין לנו תשובות. אנחנו מעריצים את הסדרה הזאת בדיוק כמוכם! אבל מה שכן אנחנו יכולים להבטיח, הוא שהחוויה שלנו בעקבות הסדרה "בית הנייר" במדריד רק הולכת להשתפר...


איך הסיור שלנו מתכונן לעונה החדשה של "בית הנייר"?

הסיור שלנו נולד מתוך אהבה גדולה לסדרה. הסיבה שהסדרה כל כך הצליחה, היא בעיקר בגלל ההזדהות שהיוצרים הצליחו ליצור אצלנו כלפי חבורת השודדים. בנוסף, המורכבות של המהלכים של הפרופסור הציתה את הדמיון בקרב רבים מהצופים. וכן, גם אצלנו.


הסיור שלנו בעקבות הסדרה לא מתמקד באתרי הצילום שלה. הסיור הולך ישר לדבר האמיתי – ומשוטט במקומות העיקריים במרכז העיר בהם הסדרה מתרחשת. כך ניתן לחוש ברגליים ובשאר החושים ממש כאילו אתם חלק מהסדרה.


במהלך החודשים האחרונים ניסינו לנחש, כמו הרבה צופים מרחבי העולם, לאן העונה החמישית תוביל אותנו. מן הסתם עדיין הבנק המרכזי של ספרד מהווה שחקן ראשי. אבל אולי הסדרה תחשוף עוד מקומות בעיר, שנוכל לצרף אותם לסיור החווייתי שלנו?


הסיור שלנו רחוק מלהיות סיור רגיל: זאת חוויה שלמה אינטראקטיבית מיוחדת במינה


הסיור שלנו בעקבות הסדרה, וכך גם יהיה עם צאת העונה החדשה של "בית הנייר", הוא חוויה לכל גיל. הפרופסור יוביל אתכם ברחובות מדריד דרך נקודות העניין המרכזיות של הסדרה. במקביל, תצטרכו לפצח חידות על מנת לזכות בפרס.


במהלך ההכנות לסיור פגשנו את "ברלין", שהבטיח להצטרף לסיור שלנו בעצמו. בפעם אחרת פגשנו שחקן משני יותר של הסדרה, שנתן לנו ספוילרים על העונה החדשה של "בית הנייר", והתלהב מאוד מהרעיון של הסיור.


רוצים לדעת מה הספוילרים שקיבלנו? ובכן... אנחנו לא מגלים כל כך בקלות את כל הסודות שלנו. בשביל לגלות, תצטרכו להצטרף לסיור בעקבות הסדרה "בית הנייר". ואם תרצו את הפרס, גם תצטרכו להפעיל טוב טוב את הראש...




bottom of page