top of page

שלוש ההפתעות הכי טובות המחכות לכם בסיור עיר החינמי במדריד


אז מה כבר אפשר לחדש בסיור עיר החינמי במדריד – אתם בוודאי שואלים את עצמכם. ואם לא היינו בקולון טורס, גם כנראה היינו בצד שלכם. זה נכון, אפשר ללכת לבד לכיכר Sol, אפשר להמשיך משם לגמרי עצמאית לכיכר Mayor. אבל בכל זאת, יש משהו בסיור שלנו שהופך אותו לשונה משל השאר.


כדי לעזור לכם לא ללכת לאיבוד בכל הטוב הזה, הכנו לכם רשימה קצרצרה של הפתעות. ולא, אלה לא כל ההפתעות שאנחנו מציעים. אבל רק רוצים לתת לכם הצצה, כדי שתוכלו כמו תיירים רבים אחרים לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם. מוכנים? בואו נצא לדרך!


1. בואו להכיר את התצפית החינמית הטובה ביותר על מדריד – מכל הכיוונים

בלב ליבו של מרכז העיר מדריד, נמצא בניין גדול שמציע תצפית מדהימה על כל העיר. אז אם היא תצפית כל כך טובה, היא בטח בתשלום, לא? אז התשובה היא – למרבה השמחה ממש לא!


הסיור עיר החינמי שלנו במדריד מתחיל בתצפית הזו, ככה שתוכלו להתרשם מהעיר ממעוף הציפור. נוכל לראות מלמעלה את כל המקומות בהם נבקר במהלך הסיור, וגם כאלה שלא. כך תוכלו בסוף הסיור להמשיך לבד למקומות שמעניינים אתכם ולא נעבור בהם. אבל לפחות הספקתם להכיר אותם מלמעלה!


2. מה הקשר בין סופרים, סמטאות ו... פיפי?

כל סיור עיר שמכבד את עצמו עובר במרכז העיר העתיקה של מדריד. תוכלו גם לבד להתרשם מהסמטאות המרהיבות של החלק העתיק ביותר במדריד, האזור שהיה בנוי עוד לפני שמדריד הייתה עיר בירה.


אבל לא כל סיור מספק את האנקדוטות הכי פיקנטיות שיש לעיר. באחת הסמטאות בהן נלך, נראה פינה תמימה למראה, שתיירים רבים חולפים לידה. אבל דווקא עליה יש לנו סיפור מרתק על הקשר בין סופרים שנונים וחדי לשון, שכנים הכועסים על עוברי אורח, ובין, אין דרך קלה להגיד את זה – פיפי.


3. סיור העיר החינמי היחיד הכולל טעימה קולינרית – חינם לחלוטין

הסיור שלנו, המבוסס על טיפים בלבד, הוא היחיד בשוק שיציע לכם טעימה קולינרית ייחודית כחלק מהסיור. באחת מהנקודות היפות ביותר, עם תצפית על אחד המבנים המרשימים והיפים ביותר במרכז מדריד.


רוצים לדעת על איזה מאכל ספרדי קלאסי מדובר? אנחנו לא מגלים כל כך בקלות את כל הסודות שלנו...


הצטרפו עוד היום לסיור עיר החינמי שלנו במדריד, ותהנו ממגוון הפתעות שלא תקבלו בשום מקום אחר. כן כן, בדקנו.



bottom of page