top of page

סיור Tapas במדריד – למה מדריד הוא המקום הטוב ביותר לסיור Tapas ושווקים?


ספרד מיוחדת בכל כך הרבה היבטים. המוזיקה, הריקודים, הארכיטקטורה. אבל אחד ההיבטים המיוחדים ביותר, שאותו אנו פוגשים בסיור Tapas במדריד, הוא כמובן האוכל.


האוכל הספרדי מיוחד בעיקר בגלל ההיסטוריה המרתקת שלו. עשרות כיבושים שעברו על חצי האי האיברי, המקום שבמשך אלפי שנים נחשב לסוף העולם, עיצבו בין היתר את המטבח שלו.


אז למה מכל המקומות בספרד דווקא מדריד הוא המקום המושלם לסיור Tapas? יש לנו המון תשובות, אבל חשוב לנו שתכירו את שלוש החשובות ביותר!


1. סיור Tapas במדריד כמרכז הגיאוגרפי של ספרד

כאמור, ספרד עברה אינספור כיבושים. כך נוצר מצב שישנם עמים רבים שמרכיבים את חצי האי האיברי. ועוד לא דיברנו על האיים הקנריים והאיים הבלאריים...


מדריד היא הבירה של ספרד מזה כ-500 שנה. בנוסף, היא ממוקמת גם במרכז הפיזי של המדינה. כך נוצר מצב שכל המאכלים של העמים השונים, בשלב כזה או אחר, הגיעו למדריד. במילים אחרות – במדריד תוכלו ליהנות בסיור Tapas עם המגוון הטעים והמעניין ביותר.


2. מדריד היא העיר הגדולה ביותר בספרד, ככה שיש בה הכי הרבה Tapas

מדריד היא לא רק עיר הבירה, היא גם העיר הגדולה ביותר בספרד. בעיר עצמה יש יותר משלושה מיליון תושבים. במחוז – כמעט שמונה מיליון.


אז לא רק שיש גיוון בינלאומי חסר תקדים. אלא יש גם כמויות אדירות של מסעדות וברי Tapas. ככה, כשהרכבנו את סיור Tapas שלנו במדריד, יכולנו לבחור בקפידה מבין אלפים רבים של מקומות ושל מאכלים. אל דאגה, כמובן שבחרנו את הטוב ביותר. מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה


3. כי אנחנו מכירים את המקומות הכי טובים

הצוות שלנו בקולון טורס, מורכב ממקומיים בלבד. כך יכולנו לבחור את המקומות הטובים ביותר לטובת סיור Tapas והשווקים במדריד.


איפה המקומות האלה, אתם ודאי שואלים את עצמכם. אבל היי, אנחנו לא מגלים בכזאת קלות את כל הסודות שלנו...


הצטרפו עוד היום לסיור Tapas ושווקים במדריד. בוודאות – אתם כל כך תהנו, ואולי תצטרפו לאלה שעשו את הסיור הזה כבר יותר מפעם אחת...


bottom of page