top of page

סיור אוכל ספרדי הוא לא סיור אם הוא לא הכי מתוק שאפשר!


כשאנשים חושבים על סיור אוכל ספרדי, הדבר הראשון שקופץ להם לראש הוא Paella כמובן. Paella היא המנה הכי ספרדית שיש. קדירת האורז העמוסה בתבלינים ובפירות ים הפכה כמעט לשם שני של המטבח הספרדי.


אבל לדעתנו, ולדעת עוד מקומיים ספרדיים שמבינים דבר או שניים בגסטרונומיה, יש כאן פספוס קטן. המטבח הספרדי לא היה כל כך מיוחד בלי המתוקים המיוחדים שלו. בסיור המתוקים שלנו, אנו נפגוש רק חלק מהם, והם יהיו רק הצצה לעולם המופלא של המתוקים הספרדיים.


המתוקים שאנו טועמים בסיור אוכל ספרדי במדריד הם הרבה יותר מסתם אוכל – הם סיפור שלם בביס אחד

במהלך סיור האוכל שלנו בעקבות המתוקים, אנו לא מסתפקים בטעימות. אולי זה הדבר הכי חשוב במהלך הסיור (ואל תגידו לנו שאתם לא אוהבים מתוקים! אנחנו לא מאמינים למי שאומר דבר כזה!), אבל הוא בהחלט לא הדבר היחיד.

כל אחת מהטעימות המתוקות במהלך הסיור תהיה מלווה בסיפורים היסטוריים מרתקים, על רומנים אסורים, על רכילויות מלכותיות ועל היסטוריה צבאית. זה בעצם מה שהופך את סיור האוכל הספרדי המתוק שלנו לכל כך מיוחד: הוא לא סתם קפיצה מקינוח לקינוח, אלא הוא קפיצה בין מאות שנים, בין אנשי מפתח, בין מחוזות שונים של ספרד. וגם בין טעמים.


כשזה מגיע לקינוחים ולמתוקים, המטבח הספרדי הופך להרבה יותר מגוון מבחינה גיאוגרפית

הגיאוגרפיה הספרדית היא מרתקת, ויכולה לפעמים לבלבל. מצד אחד מדובר בחצי אי עם מאפיינים משותפים לכל השטח. מצד שני, תא השטח כל כך גדול, שאין זה מפתיע שההבדלים בין הצפון לדרום, בין המרכז לפריפריה, בין ערי החוף וההרים – הם כל כך גדולים.

ההיסטוריה של הכיבושים של חצי האי רק מוסיפה עוד בלגאן לבלגאן. והסוכר עבר את כל התלאות האלה ביחד עם העם הספרדי. וכל אלה לא נשארים רק מעל דפי ספרי הלימוד של ההיסטוריה. הם חדרו היישר לתוך המטבח, והיישר לתוך הקונדיטוריות.


במהלך סיור האוכל הספרדי המתוק שלנו, אנו נטעם מתוקים מכל רחבי חצי האי. אה, ויש גם משקאות. והכל כלול במחיר הסיור, בלי אותיות קטנות ובלי הפתעות.


אז רוצים לטעום את המתוקים עם הסיפורים הכי אקזוטיים של ספרד? הירשמו עוד היום לאחד מסיורי המתוקים שלנו במדריד, ותגלו איתנו את כל הסודות הכי הכי מתוקים.


bottom of page