top of page

מדריד מציעה את אחד מסיורי הtapas והאוכל המיוחדים ביותר, להפתעת רבים


כאשר אנחנו חושבים על אירופה ועל אוכל, בדרך כלל השם הראשון שעולה לראש הוא איטליה. השם השני ברשימה, אם תעשו סקר ברחוב, הוא על פי רוב צרפת. אבל האמת היא, כפי שאנו חושפים אותה במדריד בסיור tapas ואוכל שלנו, היא שספרד יכולה בקלות להתחרות על המקום הראשון.


אתם בטח שואלים את עצמכם כיצד זה ייתכן. והסיבה היא, שהתבלינים של האוכל במדריד לא מסתכמים רק בחוש הטעם בלבד. אם תצאו איתנו למסע, תגלו כיצד התבלינים של הסיפור ההיסטורי מוסיפים עניין. ואיך התבלינים של הסיפור הגיאוגרפי מרתקים. תראו איך מדריד משתלבת בתוך כל הסלט הזה, של סיפורי אגדות, של מלכים ומלכות, של כיבושים ומלחמות. ושל, כמובן, טעמים מופלאים.


במדריד סיור הtapas והאוכל עובד על כל סוגי הטעמים

אחד מהדברים הכי מיוחדים בסיור הtapas והאוכל שלנו, הוא שהוא יעבור איתכם על כל הטעמים. מהטעם המר של הקפה הספרדי, דרך הטעם המלוח של המעדן הספרדי הכי מפורסם, Jamón Ibérico. נמשיך עם טעמו המתקתק-חמצמץ של אחד מהיינות הכי מפורסמים של צפון ספרד, ונעבור גם על הפתעות חריפות במיוחד – לאמיצים בלבד!

וגולת הכותרת, ללא ספק, היא הטעימה המתוקה שלנו. כל כך ספרדית, כל כך מתוקה – וגם כל כך סודית... לא נגלה כאן בקלות על איזו טעימה אנחנו מדברים.


מדריד מחברת בין הלאומי לאישי, בין ההיסטורי למודרני, ובין הטעם והרגש

במדריד סיור הtapas והאוכל שלנו לא מסתפק באוכל ומשקאות בלבד. ממש לא. במהלך הסיור אנחנו נכיר אנשים מרתקים, תושבי מדריד מאז ומעולם. אנשים שהשורשים שלהם נטועים בספרד כבר מאות שנים.


אלה האנשים שייקשרו אותנו להיסטוריה המרתקת של חצי האי האיברי. ובעזרתם גם נבין כיצד ספרד הפכה למגנט לכל כך הרבה סוגי מאכלים, כל כך הרבה סוגי משקאות, וכל כך הרבה טעמים.


אנחנו בטוחים שכל אחד ואחד מהמאכלים והמשקאות שתקבלו במדריד בסיור הtapas והאוכל, שהם כולם כמובן כלולים במחיר הסיור, יהיו לכם ערבים לחיך. אבל מעבר לכך, הסיפורים שמאחוריהם יוסיפו לכם טעם נוסף. כך שגם הנפש שלכם תתמלא, ותצאו אנשים אחרים בסוף הסיור.


רוצים לדעת על מה אנחנו מדברים? הצטרפו למאות תיירים שכבר חוו במדריד את סיור הtapas והאוכל שלנו, ואנו מבטיחים לכם שתישארו עם טעם של עוד.


bottom of page