top of page

סיור קולינרי VIP במדריד – להכיר את מדריד דרך הבטן


אנשים שונים מתעניינים בדברים שונים. יש כאלה שאוהבים מוזיקה, יש כאלה שמעדיפים תיאטרון. יש כאלה שאוהבים לטייל בשטח ויש כאלה שמעדיפים טיולים עירוניים. אחדים אוהבים להיות אקטיביים בבוקר, ואחרים דווקא אוהבים יותר את הלילה. אבל יש דבר אחד שמשותף לכולנו: כולנו אוהבים לאכול. לכן זה לא מפתיע שהסיור הקולינרי VIP שלנו במדריד הוא אחד מהסיורים הכי פופולריים בסל הסיורים שלנו.


אז בין אם באתם למדריד רק לכמה ימים, ובין אם אתם גרים בה כבר כמה שנים – אנו מזמינים אתכם לבוא ולטעום איתנו. הטעמים והריחות של מדריד הם במידה רבה חלק בלתי נפרד מהזהות הספרדית. למעשה, הזהות הספרדית כיום מבוססת לא מעט על המטבח, כמו שקורה במדינות אחרות.


הסיור הקולינרי VIP מתחקה אחר סודות המטבח הספרדי

המטבח הספרדי מספר את סיפורו של חצי האי האיברי בפרט ושל האימפריה הספרדית בכלל. כזכור מהסיור החינמי במדריד הקלאסית, האימפריה הספרדית הייתה בעבר מהגדולות ומהמפוארות ביותר. האימפריה בה השמש אף פעם לא שוקעת: מהפיליפינים במזרח ועד צ'ילה במערב.

חצי האי האיברי חווה אינספור כיבושים של תרבויות מכל קצות תבל. כך, המטבח הספרדי הוא למעשה פסיפס מרהיב של תרבויות שעברו בתוך שטחו של חצי האי, ושל התרבויות שנכבשו על ידי הספרדים לפני מאות שנים.


מהמתאבנים ועד

המנה האחרונה, עם לא מעט אלכוהול לשמח את הלב

הסיור הקולינרי VIP במדריד כולל מכל סוגי

המאכלים הספרדיים. במהלך הסיור נטעם tapas מיוחדים, המתאבן הספרדי האולטימטיבי. בנוסף, לא נתחמק ממנה יפה של Paella, תבשיל הקדירה הכי מזוהה עם המטבח הספרדי. האלכוהול מהווה נדבך חשוב בארוחה ספרדית, ולכן בכל נקודת עצירה נזכה גם לטעום סוג של משקה ספרדי ייחודי: החל מיין, דרך שוטים ועוד הפתעות.




הסיור שלנו יוצא בכל ימות השנה, ללא קשר לתנאי מזג אוויר. כך שאנחנו לא יכולים להגיד לכם אם יהיה לכם קר או חם. אבל יש משהו שאנחנו בהחלט יכולים להבטיח. אם תצטרפו לסיור הקולינרי VIP במדריד – אתם לא תצאו ממנו רעבים.

רוצים לגלות את כל הסודות המקומיים? הירשמו עוד היום לאחד מהסיורים הקולינריים VIP במדריד, ומובטח לכם להישאר עם טעם של עוד.







bottom of page